Lakier podkładowy do Twojego Citroëna

05 kwietnia 2019, 08:13 citroën powłoka podkładowa

Błędne jest przekonanie, że nowe samochody nie potrzebują ochrony przed rdzą. Prawie wszystkie marki samochodów są zabezpieczone przed rdzą przed opuszczeniem fabryki, ale faktem jest, że w Wielkiej Brytanii panuje klimat sprzyjający korozji i dlatego fabryczne programy ochrony

przed rdzą rzadko spełniają wymagania ochrony przed rdzą, jakie są potrzebne przy tej pogodzie.

Średnia cena dla Citroëna: £85

Dlatego Twój Citroën

musi mieć powłokę ochronną, zwłaszcza jeśli masz jeden z popularnych minisamochodów. Badania przeprowadzone przez RMI wykazały, że ochrona przed rdzą jest często niewystarczająca dla tej kategorii pojazdów, a właściciel samochodu powinien zabezpieczyć przed rdzą nawet nowe samochody przed wyjazdem na zimowe drogi.

W badanych samochodach z reguły brakowało niezbędnej ochrony przed rdzą wokół drzwi, elementów bocznych, osi przedniej i tylnej, podwozia lub wnęk.

Być może samochody te zostały poddane tzw. standardowej obróbce przez producentów samochodów, co odpowiada obróbce zmechanizowanej, w której robot spryskuje podwozie. Problem polega na tym, że takie leczenie nie dociera do wszystkich zakamarków i ukrytych wnęk. Ponadto, obróbka ta nie spełnia wymagań w Wielkiej Brytanii, gdzie zimy i sól drogowa są szczególnie trudne dla samochodów.

Jeśli zdecydujesz się nie wydawać pieniędzy na ochronę przed rdzą, może to być kosztowna sprawa w dalszej części drogi. Wynika to z faktu, że samochód straci proporcjonalnie więcej na wartości, a także szybciej pojawią się kosztowne naprawy, gdy rdza zacznie się pojawiać.

Faktem jest, że uzyskanie ochrony samochodu przed rdzą

w profesjonalnym garażu lub zakładu powlekania jest związane z dodatkowym kosztem, ale opłaca się w dłuższej perspektywie. Osłonięte zostaje nie tylko podwozie, podłużnice, wnęki itp., ale również hamulce, amortyzatory i wahacze otrzymują warstwę ochronną, dzięki czemu części te są trwalsze.

Uzyskaj ofertę na uszczelniacz podwozia - Citroën

Powłoka podkładowa w korzystnej cenie

Cena za lakierowanie podkładowe Twojego Citroëna zależy zarówno od warsztatu, rodzaju zabiegu, jak i pory roku.
Autobutler zbadał cenę podkładu do Citroëna

. Średnia cena obejmuje wszystkie modele i różne rodzaje zabiegów wykonywanych przez warsztaty współpracujące z Autobutler.

Zrób to, co tysiące innych właścicieli samochodów i uzyskaj ofertę za naszym pośrednictwem. Za pośrednictwem naszego portalu warsztatowego otrzymasz pomoc, gdy Twój Citroën

będzie wymagał lakierowania podkładowego. Otrzymasz wycenę na piśmie, 24-miesięczną gwarancję na naprawę, a Autobutler zapewnia przejrzystość terminów i gwarantuje, że wszystkie naprawy i wizyty w warsztacie są dostępne po uczciwej cenie. Kliknij, aby uzyskać wycenę.

Ochrona przed rdzą - zabezpiecz podwozie przed rdzą i korozją

Podwozie Twojego Citroëna

jest w dużym stopniu narażone na działanie wilgoci, żwiru i soli, które zimą są rozsypywane na drogach. Są to warunki, które powodują rdzewienie samochodu, jeśli nie zastosujesz ochrony antykorozyjnej.

Rdza może wystąpić w zagłębieniu i nie jest odkryta, dopóki nie jest za późno. Z drugiej strony, powłoka podkładowa zapobiega korozji i uszczelnia otwory w podwoziu. Dlatego zaleca się, aby samochód został pokryty warstwą podkładową w jednym z autoryzowanych zakładów lakierniczych.

Dzięki odpowiedniemu lakierowaniu podkładowemu zarówno podwozie, jak i wewnętrzne tylne błotniki, wnęki i inne odsłonięte miejsca są chronione przed rdzą. Aby zapobiec rdzy, należy pamiętać o okresowym lakierowaniu Citroëna.

Lakierowanie samochodu

Autobutler zaleca, aby przynajmniej raz na dwa lata zabezpieczyć Citroëna przed rdzą. Między innymi dzięki odpowiedniemu zabezpieczeniu samochodu przed rdzą można zapobiec poważnym uszkodzeniom podwozia spowodowanym przez rdzę.

Jeśli chcesz mieć gwarancję, że ochrona przed rdzą zostanie przeprowadzona prawidłowo, wybierz jeden z autoryzowanych warsztatów, które podlegają kontroli jakości np. przez Autobutler. Nasz portal warsztatowy współpracuje z firmą RMI, która przeprowadza wyrywkową kontrolę jakości prac wykonywanych w warsztatach. Kontrola jakości jest dla Państwa gwarancją, że prace są wykonywane prawidłowo.

Zakłady lakiernicze

oferują różne zabiegi, z których wszystkie powinny zawierać co najmniej następujące punkty:

- Usuwane są płyty poślizgowe i części plastikowe, w tym wewnętrzne tylne błotniki.
- Całe podwozie jest myte i oczyszczane z kurzu i luźnych cząstek za pomocą sprężonego powietrza
- Suszenie podwozia gorącym powietrzem
- Przed właściwym lakierowaniem podwozie jest sprawdzane pod kątem pojawienia się rdzy.
- Zabezpieczenie antykorozyjne we wszystkich zagłębieniach pojazdu (podłużnice, poszycia, klapy i drzwi).
- Płyty poślizgowe i nadkola są zabezpieczone przed rdzą.
- Samochód został umyty i wytarty. Z lakieru i paneli usuwany jest nadmiar ochrony antykorozyjnej
- Zatkano otwory spryskiwaczy i pozostawiono samochód do ocieknięcia






Obróbka, jak opisano powyżej, jest jedną z najbardziej kompleksowych w przypadku nowych samochodów lub samochodów, które są poddawane obróbce po raz pierwszy. Po takiej obróbce Twój Citroën

wymaga jedynie zabiegów konserwacyjnych, wykonywanych mniej więcej co dwa lata.

Uzyskaj ofertę na podkład Citroën